آوای رهایی
پراکنده های سینا مالکی
وقتی نویسنده ای نمی نویسد
او ل این که حتما این عکس زیبا رو در وبلاگ آبچینوس ببینید. خیلی عکس پر مفهومی هست. این روزا دلم گرفته!!! فرناز که گویا چند روزی مسافرت رفته مدتی هست نمی نویسه و من هم که عادت دارم نوشته های پر از صلح و صفا و خشونت ستیزش که آرامش می دهد را بخوانم محروم شده ام. گربه سیما شاخساری هم که مریض شده و سیما هم فعلا نمی نویسه. واقعا حالا می فهمم چرا بابا بی قراری می کرد در ندیدن نوشته های دوستانش چون اسماعیل خویی، عباس معروفی و... هنگامی که نویسنده ای نمی نویسد. نویسنده ای که عادت کرده ام هر روز نوشته هایش را بخوانم دلم می گیرد. پرستو کامنتی برای نوشته حقوق بشرم گذاشته بود که دقیقتر بررسی کنم!!! راستش نه که علم و صنعت خوشبختانه فیلتر نداره من زیاد درک نمی کردم فیلترینگ چیه؟؟ چند روزی دانشگاه تهران بودم از اونجا وصل می شدم که فیلتر داشت. اگه اشتباهی شده عذر می خوام اگر چه مطمین هم نبودم که خود کلمه حقوق بشر سانسور شده باشه ولی خیلی از سایتها در این ارتباط فیلتر بود. الان استاد سیستم تلویزیون را دیدم می گفت می افتی امیدوارم از لج سر کلاس نیامدنم نباشه، چون امتحانش را بد ندادم!!! خلاصه همه این ها علاوه بر این سرما خوردگی لعنتی من که همیشه با خلط زیاد سینه همراه می شه( باز حال همرو بهم زدم) دلم را گرفته. یک شعر زیبا از رویا امروز خوندم که حتما برین بخونینش چون توی این چند سال شعر زیبا کم دیده ام. بلاگ نیوز لینکی داده بود به نوشتم راجع به رفتن پرونده ایران به شورای امنیت به نام از قضا نگاه به شرق صفرا فزود. لطف کردن ولی بابا وقتی لینک می دین اسم درست را بنویسید نه یک اسم از خودتان تولید کنید . نوشتن اسمش را (نونم نداره اشکنه گوزم اتم را می شکنه) الان فکر کنم اعصاب برو بچ مودب خورد شده باشه.خلاصه من دلم گرفته بنویسید جون سینا
6 Comments:
Blogger Mo said...
سلام سینا جان
خسته نباشی نازنین. خوشحالم رد پایی گذاشتی. من هم آمدم استکانی مطلب زدم دستت درد نکنه. می بینم از قبل لطفت شامل حال بوده منم از خجالتی بیرون آمدم. آرشیوم را وقت کردی نگاهی بنداز از بلوچستان هم غافل نیستم تا اندازه توان. باقی بقایت باد.کانادا

Blogger saeed said...
سلام اقاسینا/
در مورد لینک موضوع شخصی و از جانب من بوده/ لینک گذاران در بلاگ نیوز مستقل هستند/ بیشتر دقت میکنم اما قبول کن که اون عنوان معرکه است./
از لینکت و راهنمایی در مورد داستان ممنونم

Anonymous Anonymous said...
Please re-examine your shortcuts as many of them don't work.

Good work Sina,

Thanks!

Dear Nobody
I have checked all of links again but they have not problem please introduce yourself for more connections

Anonymous Anonymous said...
Dear Sina,

I am somebody, just perfer to be "nobody"! I have tried to open "Roya" weblog via your shortcut, but it gives me this message:
"The requested URL was not found on this server. Please visit the Blogger homepage or the Blogger Knowledge Base for further assistance. "

Thanks,
"Nobody"

Dear "Nobody" friend I have checked it again and found it is deleted from her writer weblog, i hope I can find it sooner and put it again. accept my apologize
Regards
Sina Maleki