آوای رهایی
پراکنده های سینا مالکی
آمريکایی‌ها می‌خواهند رضا پهلوی را جايگزين جمهوری اسلامی‌ کنند
یک نشریه خوب اینترنتی این همه سال منتشر بشه آدم خبر نداشته باشه. من امروز با هفت سنگ آشنا شدم. مصاحبه با دکتر ابراهیم یزدی را که دیدم خیلی جالب بود برام که برم بخونمش. دست احمد سیف الاسلام درد نکنه. دکتر از همه چیز گفته از عقایدش از آن چه به نظر او آمریکایی ها می خواند سر ایران بیارند. توجه داشته باشید دکتر یزدی فقط وزیر خارجه دولت موقت نیست، وی که اکنون دبیر کل نهضت آزادی ایران است، تجربیات نزدیک به 60 سال از تاریخ ایران را به عینه دارد و صحبت هایش برای هر کس که اندک آشنایی با تاریخ 50 ساله ایران داشته باشد مهم است
آقای كروبی بعد از اینكه من بعضی چیزها را بهش گفتم، ناراحت شد و رفت توی فكر و از من پرسید كه آمریكایی‌ها می‌خواهند با ما چكار كنند؟ گفتم آمریكایی‌ها به شما نامه نمی‌نویسند كه می‌خواهند چكار كنند، شما باید بفهمید كه می‌خواهند چكار كنند. پرسید: لابد نیروگاه بوشهر را می‌زنند؟ گفتم: نه برای چی بزنند؟ مگر با زدن نیروگاه بوشهر نظام سقوط می‌كند؟ دوباره سئوال كرد و من برایش چند چشمه گفتم! گفتم كه آقای خامنه‌ای گفت نفت را قطع می‌كنیم و هیچ كس از كشورهای عربی و اسلامی موافقت نكرد، خانم رایس مشاور بوش آمد و گفت: اینها ( ایرانی‌ها ) می‌خواهند نفت را قطع كنند، خوب بكنند، ما نمی‌گذاریم نفت را بفروشند، مجبورشان می‌كنیم كه نفت را بخورند و بمی‌رند! گفتم آقای كروبی! معنی این حرف چیست؟ پرسید: خارک را می‌زنند؟ گفتم: نه! برای چی بزنند؟ اگر تنگه هرمز را ببندند از دریای عمان و نگذارند نفت را صادر كنیم و كالایی وارد كنیم، شما می‌خواهید چكار كنید؟ كروبی رفت توی فكر، گفتم آمریكایی‌ها از وقتی كه فهمیده‌اند خاتمی شكست خورده، به دنبال جانشین‌سازی برای جمهوری اسلامی هستند، دارند رضا پهلوی را جایگزین شماها می‌كنند، بعد گفت: تو برو خاتمی را ببین! گفت من صحبت می كنم كه یك ملاقاتی با خاتمی داشته باشی كه البته انجام نشد...ادامه مطلب
پ.ن. الان اینجا خوندم که در یک بمب گذاری در شهر نجف 10 نفر کشته و 39 نفر مجروح شدن. اصلا در عراق جنگ داخلی نیست . منم موافقم اصلا نیست ولی ایشالا چند شاله دیگه که کسی زنده باقی نمونه