آوای رهایی
پراکنده های سینا مالکی
احساس روزمرگی می کنم
خیلی وقت هست اینجا از خودم چیزی ننوشتم. همه اش شده تحلیل و نظرات چپندرغاز من. تقصیر من هم نیست از 6 صبح تا 8 شب که سر کار هستم. وقتی هم می ایم نت... دلم تنگ شده برای بچه ها... صبح و شبمان با هم در تریا می گذشت. حالا.. امروز به هر کس زنگ زدم یک جایی بود. یعنی بعد از یک هفته اینجوری فراموش شدم؟؟؟!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
امروز با بچه های صبح یک کوه رفتیم حال داد، چشم اونایی که منوسر صبح بیدار کردنو نیومدن کور :دی
------------------------------------------------------------------------------------------------
مصطفی نوشته که مریم تاجیک هنرمند برجسته کشورمون در گذشته . واقعا دردناک هست. بعد از به آذین... همه جان شیفته را دوست دارند ولی برای من ژان کریستف ارزشمندتر است و اصلا بهترین رمانی است که تا کنون خوانده ام. این دوست عزیزمون هم که بالاخره خوب هست و مثل همیشه پر انرژی.
------------------------------------------------------------------------------------------------
خدایا ما چرا اینقدر بد بیاریم آخه؟ چرا وقتی خاتمی غنی سازی را متوقف کرد این آمریکا پیشنهاد مذاکره نداد. البته به قول یکی از دوستان بنیاد گرایان زبان هم را بهتر می فهمند. برادر احمدی نژاد هم مثل همیشه که از تمام حقوق مسلم ما دفاع می کنند یک گام عقب ننشستند. من که نفهمیدم والا من از 16 سالگی می دونستم غنی سازی چه جوری انجام میشه. اگر دستگاههاشو داشتم توی خونه هم می شه به خدا فقط تشعشع داره که اونم با ساروج میشه حلش کرد. این چه افتخاری دارد؟