آوای رهایی
پراکنده های سینا مالکی
اروند جز جدایی ناپذیر خاک ایران

جلال طالبانی که سال ها در ایران به سر برده بود و از پول مردم ایران تپل شده بود، دهان کثیفش را باز کرده و چیزهایی گفته که یک دولت قوی ایرانی می بایست ضمن قطع سریع روابط با عراق خواهان عذرخواهی رسمی این فرد از مردم و دولت ایران شده و حتی آرایش قوی نظامی ایران را در سواحل اروند برقرار کند. آری! طالبانی دیروز حرفی زد که صدام در سال 1980 زده بود و ادعا کرد که اروند کاملا متعلق به عراق هست. کسی هم نیست بگوید کشوری که تاریخ استقلالش به 100 سال نمی رسد در خاورمیانه غلط اضافی نکند. حال باز هم بگویید دشمن اصلی ایران در منطقه اعراب نیستند. من ضمن اینکه نژاد پرستی علیه اعراب را رد می کنم اما به هر حال ما با این ها مشکل تاریخی داریم. افسوس که جمهوری اسلامی و حتی بسیاری از گروه های اپوزیسیون مذهبی در تشخیص دشمن منطقه ای ایران چقدر به خطا هستند.
این روزها همه دارند از بی کفایتی دستگاه اجرایی کشور سواستفاده می کنند، حتی کشوری که هنوز نتوانسته روی پای خودش بایستد و پس از 4 سال هنوز در اشغال ایالات متحده هست. آقای طالبانی در شرایطی این حرف را می زند که بی کفایتی دولت عراق تا آن جاست که شمال عراق شبیه چراگاه ارتش ترکیه شده است بدون آن که اندک مقاومتی صورت گیرد.
به هر حال ما دومیلیون کشته، هشت سال جنگ و هزاران میلیارد دلار خسارت نداده ایم که امروز دوباره سر خانه اول بازگردیم، دولت ایران باید واکنش محکمی به این تهدید علیه منافع ملی ایران نشان دهد.
حالا برای این که یک عصبانیت بخوابه یک ویدیو از فرانک سیناترا نگاه کنید.