آوای رهایی
پراکنده های سینا مالکی
از نشریات
چند وقت پیش مطلبی نوشتم راجع به حادثه بلوچستان. آن زمان خیلی ها مرا مسخره کردند . این گزارش را بخوانید این گزارش نه توسط عوامل استکبار جهانی بلکه توسط بازرسی ریاست جمهوری تهیه شده. یک تحلیل جالب هم از آرش معتمد در روز که بنا به شنیده های معتبر من دور از واقعیت نیست. اتحادیه اروپا برای اولین بار به طور رسمی موارد تحریم ایران را مورد بررسی قرار داد. نظارت استصوابی صدای آقای محتشمی پور را در آورده است، یادشان رفته دوران پر افتخار وزارت کشورشان ومحدودیت هایی که برای دگراندیشان فراهم آورده بودند. اما علی افشاری مقاله جالبی داره در روز امروز پیرامون انرژی هسته ای. من هم جز دشته ای هستم که با دلایل علمی و نه هیاهوهای پوپولیستی معتقدم ایران به انرژی هسته ای برای تولید برق با این تکنولوژی نیازی نداره. اما در آخر چیزی که ازش نفرت دارم سانسور. دو مطلب این دو روز خواندم راجع به اوضاع وخیم نشر در دوره جدید یکی سخنان شهلا لاهیجی بود در دومین دوره تندیس صدیقه دولت آبادی و دیگری مطلب امروز بهرام رفیعی در روز. یک خبر جالب از بهترین نشریه اینترنتی من زنستان، آقای بجنوردی معتقد است تعدد همسر بر خلاف عدالت اجتماعی و اخلاق است البته با قید در شرایط امروز. هنوز از خیال فاطمه غمگینیم، خبر تایید اعدام کبری رحمان پور هم می آید. مریم حسین خواه یک مطلب علمی و جامعه شناسانه نوشته راجه به شیوه های اعمال قدرت زنان در خانواده های سنتی و مدرن
ویژه: در میان این همه مطلب از تحلیل و مقاله و خبر این مطلب نوشین احمدی خراسانی خیلی عالیه مثل بقیه تحلیل ها، نوشته ها و مطالبش اینو اصلا از دست ندین پاسخی است دوستانه به مخالفین فمینیسم در ایران